Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

ΨΗΦΟΦΟΡΕ ΕΛΕΗΣΟΝ

Προχθές με φώναξε ο φίλος μου ο Σήφης, που δεν έχει
την παραμικρή ιδέα από πολιτικά (ναι, υπάρχουν και τέτοιοι
άνθρωποι σήμερα), μου έδειξε ένα φάκελο που του είχε φέρει
ο ταχυδρόμος και μου ζήτησε να του εξηγήσω τι στο διάολο ήταν
αυτές οι τρεις κόλλες χαρτί που περιείχε.
Σημειωτέον ότι ο άνθρωπος δεν έχει ανακατευτεί ποτέ μα ποτέ
σε οποιοδήποτε κόμμα ή πολιτική οργάνωση και αν τον ρωτήσεις
π.χ. ποιός είναι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, θα σε ρωτήσει "τι είναι
αυτό το ΛΑΟΣ"; Εγώ βέβαια τον ρώτησα αν είναι σίγουρος ότι
δεν έχει γραφτεί ποτέ πουθενά και θυμήθηκε ότι πριν 24 χρόνια,
όταν ήταν μαθητής Λυκείου, κάποιοι τον "είχαν γράψει" στην
ΠΑΣΠ, όπου όμως δεν είχε πατήσει ποτέ το πόδι του.

Δείτε το περιεχόμενο του φακέλου...

Ο Γιωργάκης απευθύνεται ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ στο φίλο μου το Σήφη
και του στέλνει κάρτα ΜΕΛΟΥΣ/ΦΙΛΟΥ με τα στοιχεία του
και αριθμό μητρώου.


Στα δεξιά ο Ραγκούσης τιμά με τη σειρά του το Σήφη
και στα αριστερά τον προετοιμάζει γιά το κυρίως θέμα


Να και το κυρίως θέμα. Ο Γιωργάκης ζητά απ' το Σήφη
φράγκα γιά το κόμμα, αλλά, ενώ του απευθύνεται "προσωπικά",
δεν ξέρει ότι ο Σήφης δεν έχει μία! Όταν του είπα
"ρε Σήφη το ΠΑΣΟΚ σου ζητάει λεφτά γιά να το ψηφίσεις",
μου είπε σε άπταιστα κρητικά: "Εμά μρε ανάθεμά τσι,
κι εγώ εθάρρουνα πως μου πέμπουνε λεφτά"!


6 σχόλια :

Unknown είπε...

νάσαι καλά,και συ κι ο Σήφης,ΜΕ ΚΆΝΑΤΕ ΝΑ ΓΕΛΆΣΩ. Ξέρεις μου θυμίζει εκείνο το και' κερατάς και δαρμένος'

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

taspa

Εγώ κόντεψα να κατουρηθώ απ' τα γέλια με τη φάση του Σήφη. Έπρεπε να έβλεπες τη φάτσα του όταν του έλεγα: "άντε ρε! και βουλευτής!".
Πέραν βέβαια του Σήφη, που είναι ένας αγνός και άκακος άνθρωπος, οι αποστολείς δεν ξέρω αν είναι γιά γέλια ή γιά κλάματα.

Χαίρομαι που σε κάναμε να γελάσεις.
Καλό απόγευμα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το όμορφο κίτρινο χαρτάκι με την πινέζα και το σημείωμα, πως μπορώ να το βρω απο καπου να το βάλω? Μου άρεσε πάρα πολύ.

AERIKO είπε...

Aυτή η καταραμένη ψηφοθηρία χρόνια τώρα περνά τα όρια του τραγελαφικού.
ΨΗΦΟΦΟΡΕ Μούτζωσον..!! να δουμε τι θα κάνουνε μετά...!!Αλλά που μυαλό...Αυτο το κιτρινο χαρτακι με την πινέζα είναι η ουσία της αλήθειας.Όμορφο απογευματάκι. :)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

dramadraminos

Τώρα το έχεις.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Πόσο όμορφα θα ήταν αν έφευγαν οι καραγκιόζηδες και έμεναν οι καραγκιοζοπαίχτες!