Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Η ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ BLOGGER

Δεν ξέρω αν γι' αυτό που θα σας πω φταίει η μάνα
που με γέννησε, ή η πορεία της ζωής μου, αλλά όσα χρόνια
ζω σ' αυτό τον κόσμο, δεν έχω ξεχάσει ποτέ ανθρώπους
που μου πρόσφεραν έστω κι ένα ποτήρι νερό όταν διψούσα.
Γι' αυτό δεν θα μπορούσα ποτέ να μην εκτιμήσω τον
κάθε ένα από εσάς που επισκέφτηκε αυτό το μικρό μπλογκάκι
και αφιέρωσε έστω και δυό λεπτά απ' τη ζωή του
γιά να διαβάσει αυτά που μου κατεβαίνουν στο κεφάλι,
να ρίξει μιά ματιά στα κολάζ που κυριολεκτικά ιδρώνω
γιά να φτιάξω και να παρακολουθήσει τα βίντεό μου,
που τις περισσότερες φορές απαιτούν δύο και τρία ξενύχτια
μέχρι να ολοκληρωθούν. Σας δίνω το λόγο της τιμής μου
οτι ποτέ μέχρι τώρα, ένα χρόνο που διατηρώ αυτό το blog,
δεν έχω εισπράξει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ γιά όλα αυτά, ενώ δεν είμαι
αμέτοχος στις δυσκολίες της ζωής και τις περισσότερες φορές
δυσκολεύομαι να βγάλω ακόμα και τα τσιγάρα μου...
Δεν το παίζω ούτε ήρωας-blogger, ούτε διεκδικώ καμία δόξα.
Χρησιμοποιώ το blogger.com, την μοναδική ίσως αληθινή
έκφανση της Δημοκρατίας σήμερα στον πλανήτη, γιά να
μοιραστώ αυτά που σκέφτομαι, αυτά που αισθάνομαι κι αυτά
που πιστεύω, με όχι περισσότερους από 50-100 από εσάς
κάθε μέρα. Αυτή είναι η επισκεψιμότητα αυτού του ιστολογίου
και είναι τιμή μου να με επισκέπτεται έστω και ένας από εσάς.
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου αφελή, αλλά θέλω να ομολογήσω
δημόσια οτι είναι φορές που πιάστηκα κορόιδο.
Κι αυτό γιατί εμπιστεύτηκα διάφορους bloggers, με τους
οποίους αντάλλαξα υλικό, ειδήσεις και πληροφορίες, πάντα
με καλή πίστη, θεωρώντας οτι όλοι εμείς που διατηρούμε
ένα blog, ασπαζόμαστε την άτυπη "αρχή" του blogger, αυτή
που λέει ότι ο blogger δεν είναι δημοσιο-κάφρος, δεν θέλει
να γίνει Τριανταφυλλόπουλος στη θέση του Τριανταφυλλόπουλου,
δεν χρησιμοποιεί την ελευθερία που του παρέχει
το blogger.com γιά να τα κονομήσει και δεν κρύβεται
πίσω από τοπικές κομματικές οργανώσεις και κάθε είδους
συμφέροντα. Ένα χρόνο μετά την εμπλοκή μου στα blogs,
οφείλω να ομολογήσω οτι όλα τα παραπάνω είναι απλά
ΠΟΥΤΣΕΣ ΜΠΛΕ ΑΠ' ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ.
Παίρνω σχεδόν καθημερινά e-mails από διάφορα δήθεν
ανεξάρτητα blogs γιά να αναδημοσιεύσω δικές τους αναρτήσεις,
που μοναδικό σκοπό έχουν να σπρώξουν κομματικά συμφέροντα,
όπως επίσης παίρνω και e-mails από κοινοβουλευτικά στελέχη
που προφανώς θεωρούν οτι θα τσιμπήσω με την
"αποκλειστικότητα" και θα τα δημοσιεύσω. Μερικές φορές
το έχω κάνει, όταν το θέμα και το ζήτημα που θίγουν είναι
απόλυτα κοινού ενδιαφέροντος και τους αφήνω να πιστεύουν
οτι παίζω το δικό τους παιχνίδι. Δεν θεωρώ ότι είμαι
πιό έξυπνος, ούτε πιό μάγκας από κανέναν, αλλά κουτόχορτο
δεν τρώω, δόξα το θεό! Δεν σκοπεύω να γίνω τιμητής
καμιάς κατάστασης, ούτε και να ξεκινήσω κανένα "εμφύλιο"
στην ελληνική μπλογκόσφαιρα. Θέλω μόνο να πω και να τονίσω
δυό πραγματάκια: Απευθυνόμενος στους λιγοστούς φίλους
και αναγνώστες αυτού του blog, τους εφιστώ την προσοχή
σε όσα blogs επισκέπτονται και σε όσα διαβάζουν, ακόμα και
σ' αυτό το blog και απευθυνόμενος στα blogs
που χρησιμοποιούν δικό μου υλικό, κείμενα και εικόνες,
ότι από τώρα και στο εξής, αυτό θα επιτρέπεται
ΜΟΝΟ στους bloggers που εγώ προσωπικά θα δώσω το ελεύθερο
με κατ' ιδίαν συνεννόηση. Οποιοδήποτε άλλο blog
αναδημοσιεύσει δική μου πνευματική ιδιοκτησία, θα υποστεί
τις νόμιμες κυρώσεις, γιατί, έτσι απλά, εγώ ότι κάνω
το κάνω αφιλοκερδώς και δε γουστάρω ο κάθε κερατάς
που κρύβει την πολιτική και συμφεροντολογική του ταυτότητα
πίσω από τη μάσκα του blogger, να βγάλει ούτε ένα ευρώ
χρησιμοποιώντας πράγματα που εγώ τραβάω ξενύχτια
γιά να τα φτιάξω αφιλοκερδώς, γιά την πάρτη μου και γιά εσάς.

Μετά τιμής
Βασιλιάς της Μοναξιάς

6 σχόλια :

asteri είπε...

Katathesi psihis....

Iptamenos Ollandos είπε...

Αγαπητέ φίλε Βασιλιά της Μοναξιάς,

Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο σου, αλλά επειδή έχω περίπου υποπέσει στο "αμάρτημα" που αναφέρεις θα ήθελα την γνώμη σου.
Το Simpleman Posts που λειτουργεί εδώ και μισό χρόνο με την συνεργασία μου τον τελευταίο μήνα, έχει δημοσιεύσει και δικά σου άρθρα, αλλά ως εξής: αντιγράφουμε ένα πολύ μικρό μέρος της ανάρτησης και προσθέτουμε σύνδεσμο για την σελίδα του δημιουργού. Όπως καταλαβαίνεις δεν κλέβουμε την ιδέα που με κόπο έγραψε ο δημιουργός της, αλλά προσπαθούμε να αναδείξουμε και να κατευθύνουμε τον αναγνώστη στο ιστολόγιο που πιστεύουμε ότι έχει κάτι να μας πει. Πάντα χωρίς προσωπικό κέρδος και μάλιστα περίπου με τις ίδιες επισκεψιμότητες που αναφέρεις εσύ. Εμπίπτουμε στην κατηγορία που αναφέρεις; Αν ναι ζητάμε συγνώμη και υποσχόμαστε ότι δεν θα επαναληφθεί...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Iptamenos Ollandos

Θα σας απαντήσω στο e-mail σας.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

asteri

Άλλοι καταθέτουν την ψυχή τους και άλλοι καταθέτουν ευρώ.

asteri είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
asteri είπε...

Gia opion xeri tin axia.......