Το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, στα πλαίσια της καμπάνιας
που ξεκίνησε, μήπως και πατήσει κανένας τουρίστας φέτος τα
ιερά χώματα της πατρίδας μας, παρουσίασε το σχετικό σλόγκαν
και τη σχετική αφίσα αυτής της προσπάθειας. Το σλόγκαν που
τελικά επελέγη και που αντικατέστησε το πάλαι ποτέ
"LIVE YOUR MYTH IN GREECE", είναι
"ΕΛΛΑΔΑ: ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ".
Οι αφίσες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό ήταν δύο και φυσικά
η μία επελέγη και η άλλη απορρίφθηκε. Εγώ τις βρήκα και τις δύο
και σας τις παρουσιάζω κατ' αποκλειστικότητα.
Δείτε τις αφίσες...
Η ΑΦΙΣΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗ
Η ΑΦΙΣΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ
Τετάρτη 29 Απριλίου 2009
ΕΛΛΑΔΑ: ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ
Αναρτήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ στις 10:17 μ.μ.
4 σχόλια :
Ένα προσιτό αριστούργημα είναι η μετάφραση και όχι αυτό που έγραψες. Στη Στρατηγάκη μπορείς να μάθεις αγγλικά εύκολα και γρήγορα με λίγα χρήματα. Σκέψου το!!!!!
Ανώνυμος
Κοίτα ρε γαμώτο, τους αλλοίωσα το σλόγκαν!!!Εσύ δηλαδή κόλλησες στη λέξη που λείπει; Γιατί δεν κόλλησες στη λέξη "αποκτήσεις";
Πάντως σ' ευχαριστώ γιά τη συμβουλή, αλλά αγγλικά έχω μάθει ήδη αλλού...και τσάμπα.
Τωρα τι να πεις που η βαρια βιομηχανια της Ελλαδας ειναι ο Τουρισμος, χτυπιομαστε οτι θα εχει πτωση, αλλα βγαζουμε Μαιο σχεδον την καμπανια για το 2009, οταν οι ανταγωνιστες την εχουν βγαλει τον περασμενο Οκτωβριο; ΟΕΟ;;
Ευρηματικος οπως παντα!
BUTTERFLY
Πες τα χρυσόστομη!
Γιατί άλλοι κολλάνε στη μετάφραση!
Δημοσίευση σχολίου