Σάββατο 4 Απριλίου 2009

ΚΡΙΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

-Τα έθνη δεν αξίζουν μόνο με το να μένουν έθνη αν δεν είναι συνάμα και ζύμη για τη δημιουργία πολιτισμών και ξεχωριστών ανθρώπων (Ίων Δραγούμης)
-Πας μη Έλλην βάρβαρος
-Ελλάς Ελλήνων χριστιανών
-Έλλην εστί πας όστις λαμβάνει την ελληνικήν παιδείαν
-Έξω οι ξένοι απ' την Ελλάδα, μέσα οι Έλληνες παντού

Γεννήθηκα στην Ελλάδα από Έλληνες γονείς και Έλληνες παπούδες. Έχω ελληνική ταυτότητα και διαβατήριο. Υπηρέτησα στον ελληνικό στρατό και ψηφίζω στις εκλογές
ανάδειξης του ελληνικού κοινοβουλίου. Είμαι όμως Έλληνας; Κι αν είμαι, τι σημαίνει Έλληνας; Δεν ξέρω πιά, τα 'χω χαμένα. Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες, φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες. Και περιμένω κάποιον φωτισμένο άνθρωπο, να μου πει επιτέλους ποιός είμαι στ' αλήθεια, γιατί έχω αρχίσει να φοβάμαι οτι μπορεί και να είμαι το σέντερ φορ που δένει τα κορδόνια του στη σέντρα.


σημείωση: το "high quality" δεν αφορά το βίντεο, αλλά τον νεοέλληνα.

2 σχόλια :

tiktos είπε...

Και τη στιγμή που δένεις τα κορδόνια ακούς να λένε:ΕΧΑΣΕ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΕΡΜΑ ΑΠΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

tiktos

Ναι...και αμέσως μετά ακούω τα μπουκάλια και τους αναπτήρες να πέφτουν στο ξερό μου το κεφάλι.