Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Τα δελφίνια Καλντερόν είναι πανέξυπνα και ειρηνικά
και πλησιάζουν άφοβα τους ανθρώπους, με φιλική διάθεση.
Αυτοί που θα δείτε παρακάτω, δεν πρέπει να είναι καν άνθρωποι.
Μάλλον είναι ένα είδος ζώου με φονικά ένστικτα,
μεταμφιεσμένου σε άνθρωπο. Πως αλλιώς μπορεί κάποιος
να εξηγήσει αυτά που δείχνουν οι φωτογραφίες;
Κι ακόμα περισσότερο, όταν ξέρει πως αυτό είναι ένα ΕΘΙΜΟ
που καθορίζει την αρχή της ενηλικίωσης των αγοριών
στα νησιά Φερόε της Δανίας.











9 σχόλια :

Big Bad Wolf είπε...

Φρίκη!!!
Απλά φρίκη.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Psychomechanic

Είμαι συγχισμένος. Πολύ συγχισμένος. Πάρα πολύ συγχισμένος! Δεν το χωράει το μυαλό μου! Αν δε σεβόμουνα τους αναγνώστες αυτού του blog, θα έγραφα γι' αυτά τα υποκείμενα όσα μπινελίκια έχω ακούσει στη ζωή μου.
Θα ήθελα εσύ, λόγω της ειδικότητάς σου, να προσπαθήσεις να μου/μας εξηγήσεις τι είδους ψυχικό κόσμο μπορεί να έχουν μέσα τους "άνθρωποι" σαν αυτούς, αφού το κάνουν εθιμοτυπικά, όπως εμείς τρώμε λαγάνες την Καθαρή Δευτέρα.
Αν έχεις τη διάθεση και θέλεις, στείλε μου τα συμπεράσματά σου με e-mail στη φόρμα επαφής να τα δημοσιεύσω σαν ανάρτηση.
Συγγνώμη γιά το ακατάσχετο του λόγου αλλά όπως σου είπα είμαι πάρα πολύ συγχισμένος!

Big Bad Wolf είπε...

Να σου ζητήσω το e-mail για να στείλω το κείμενο;

BUTTERFLY είπε...

Fuck! Fuck! Fuck!!!!!!!!!!!!!
Ωραια ενηλικιωση! Με τοση βια που μαθαινουν στα παιδια τους και τοση ασεβεια στο περιβαλλον και στη ζωη και τοση αλλαζονεια, μετα αναρρωτιομαστε γιατι παμε κατα διαολου, γιατι αυξανεται η κακια, η ψυχασθενεια, η εγκληματικοτητα κτλ! Ποτε θα ξυπνησει αυτος ο πλανητης και θα μας πεταξει απο πανω του σαν παρασιτα δεν ξερω! Απορω γιατι μας ανεχεται ακομα!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Psychomechanic

Μπορείς να το στείλεις από την αρχική μου σελίδα στη φόρμα "επικονωνία". Βρίσκεται στη δεξιά στήλη, κάτω από το "φίλοι και γνωστοί".
Το κείμενο και τα στοιχεία θα είναι ορατά μόνο από 'μένα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Butterfly

Και μάλιστα οι Δανοί!
Φαντάσου ότι στο ποδόσφαιρο π.χ.
έχουν πάρει επανειλημμένα τα εύσημα σαν οι πιό ήσυχοι και πολιτισμένοι φίλαθλοι (roligans)
της Ευρώπης!!!
Τι να πεις!

ειρήνη είπε...

συνταρακτικό

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ειρήνη

Ξέρεις πόσες φορές δελφίνια έχουν σώσει ανθρώπους που κινδύνευαν στη θάλασσα;

Ανώνυμος είπε...

Τι γαμάτα να βάζαμε κάτω ανθρώπους έτσι και να τους ανοίγαμε τα κεφάλια, γαμώ την μπάσταρδη ανθρώπινη φύση μου...