Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ!!!

Τελευταία άρχισα να χαζεύω.
Οι γιατροί μου είπαν οτι πάσχω από "ελληνοκυβερνήτιδα",
ένα νέο είδος άνοιας που δημιουργείται στον Έλληνα πολίτη
εξ αιτίας των ενεργειών και της πολιτικής
της ελληνικής κυβέρνησης
και ως εκ τούτου δεν ήμουν σε θέση
να παρακολουθώ την επικαιρότητα.
Με κάτι μυστήρια φάρμακα άρχισα να ψιλοσυνέρχομαι
και χθές που ξελαμπικάρισα λιγάκι
άκουσα οτι έγινε ανασχηματισμός!
Επειδή, λόγω της άνοιας, δεν πολυθυμάμαι, άνοιξα ένα λεξικό.
Ανασχηματίζω - ανασχηματισμός = ανασυνθέτω - ανασύνθεση.
Άρα η ελληνική κυβέρνηση ανασυνετέθη! Κάποιος της άλλαξε
τη σύνθεση και το σχήμα! Και τότε έφαγα το φλας και άρχισα
να θυμάμαι! Και να καταλαβαίνω! Αυτοί που μου προκάλεσαν
τη μαλάκυνση άλλαξαν σχήμα και μορφή! Γιατί άραγε;
Δε χρειάστηκε να το πολυσκεφτώ.
Η εξήγηση ήρθε απλά και αβίαστα.
Οι άνθρωποι με παρακολουθούν. Και είδαν οτι το σχήμα
και η σύνθεσή τους δεν τράβαγαν. Μου προκαλούσαν βέβαια
τη μαλάκυνση που επιθυμούσαν, αλλά όχι στο βαθμό
που θα έπρεπε ώστε να μην καταλαβαίνω Χριστό.
Γι αυτό άλλαξαν μορφή και βελτίωσαν τη σύνθεσή τους.
Γιά να πετύχουν επι τέλους το σκοπό τους.
Να με αφήσουν τελείως άναυδο, να με κάνουν
τελείως χαζό, να μην καταλαβαίνω απολύτως τίποτα,
να είμαστε κι εγώ κι εκείνοι μιά χαρά.

Στη φωτογραφία η νέα ελληνική κυβέρνηση
σε ολοκαίνουργιο σχήμα, ποζάρει όλο χάρη
μπροστά στο μνημείο του άγνωστου χαζού ψηφοφόρου.


β.τ.μ.

6 σχόλια :

AERIKO είπε...

Του άγνωστου χαζου ψηφοφορου..ΝΑΙ.
Χρειαζόμαστε νεα σχηματα νεους ανθρωπους με λογισμο και οραμα..βαρεθηκα πια ν αλλαζει μονο το χρωματακι..το ιδιο εργο σ επαναληψη..! Καλημέρα Ηρακλή.!:))

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αερικό

Οι νέοι άνθρωποι με λογισμό και όραμα Μαρία μου, καλώς ή κακώς, δεν ασχολούνται με την πολιτική.

Katerina είπε...

θεωρω τον εαυτο μου υπεύθυνο.
Ως πολίτης , ως μάνα και ως εκπαιδευτικος. Αυτο

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ocean soul

Αρκεί η υπευθυνότητα γιά να τους αντιμετωπίσεις; Δεν ξέρω, ρωτάω...

Katerina είπε...

το πέρα βρεχει ειναι καλύτερο;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ocean soul

Χειρότερο όλων πάντως είναι η υπευθυνότητα του πέρα βρέχει.