Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ


β.τ.μ.

6 σχόλια :

busy bee είπε...

435 Παλαιστίνιοι έχουν χάσει τη ζωή τους,οι 75 είναι παιδιά και 21 γυναίκες.
Μεταφέρω κάποιους στίχους του Ξημεράκη Φάνη που μου άφησε σε σχετικό σχόλιο:
Δεν τους μετράνε φίλε μου
στη Γαζα τους νεκρούς,
συμπασχουν και στηρίζουνε
τους Ισραηλινούς.

που τους τρομοκρατήσανε
ρουκέτες τον χειμώνα
και υπερόπλο έγινε
φίλε μου η σφεντόνα

υποκρισία δυστυχώς
στον κόσμο βασιλεύει,
ακόμα η Αμερική
τον κόσμο διαφεντεύει.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Κάποιος μου είπε να μαζευτούμε όσοι περισσότεροι μπορούμε απ' όλη την Ευρώπη, απ' όλο τον κόσμο, 5, 10, 100 χιλιάδες, να πάμε στη Γάζα και να σταθούμε εκεί ακίνητοι κι αμίλητοι, να δούμε τι θα κάνουν οι Εβραίοι. Θα μας καθαρίσουν όλους;
Πόσο ρεαλιστικά ηλίθιο και πόσο ουτοπικά μεγαλειώδες ακούγεται!

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που οι κατά καιρούς "τρομοκράτες" έκαναν παγκοσμίως γνωστό το πρόβλημα της Παλαιστίνης.
Σκέφτομαι καμιά φορά, πόσες γεονοκτονίες γίνονται κάθε τόσο και δεν γίνονται καν θέμα (Ρουάντα, Σομαλία κλπ)..

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

καπιταλιστικό κουμμούνι

Ακιβώς φίλε μου! Και να συμβαίνει αυτό στον αιώνα της πληροφόρησης, της πληροφορίας. Ή μήπως της αδιαφορίας;

busy bee είπε...

Β.τ.Μ.!καλησπέρα!
Δεν νομίζω, είμαι σίγουρος ότι θα μας καθαρίσουν, άσε που θα είμαστε εσύ και εγώ, το πολύ-πολύ 2- 3 ακόμη "ηλίθιοι", αλλά το πρόβλημα δεν είναι εκεί, αν ήξερα ότι θα είχαμε αποτέλεσμα πίστεψε με θα το έκανα, αλλά δεν θα αλλάξει τίποτα!
Πόσοι σαν και εσένα σκέφτηκαν κάτι το αντίστοιχο???
Κeep dreaming!!
Προχωράμε!
Ωρα καλή!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Μπροστά στη φρίκη, την απόγνωση και την αδιαφορία, μπορεί κανείς να σκεφτεί τα πάντα. Το θέμα όμως δεν είναι το τι δεν μπορούμε αλλά το τι μπορούμε να κάνουμε ή το τι μπορεί να γίνει τελικά γιά όλα όσα μας καίνε και μας ντροπιάζουν.