Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΦΑΝΗ ΕΛΛΗΝΑ ΜΠΑΤΣΟ

Δεν είσαι αφεντικό κανενός ρε.
Ούτε καν του εαυτού σου, αφού καθημερινά εκτελείς διαταγές.
Ούτε καν του σπιτιού σου, αφού εκεί απαγορεύεται
να μιλάς γιά τη "δουλειά" σου.
Υπάλληλός μου είσαι ρε.
Με δικά μου λεφτά πληρώθηκε η στολή που φοράς
και το όπλο με το οποίο μου ρίχνεις.
Σ' εμένα το χρωστάς που έχεις κάλτσες να φορέσεις
και φαί να ταίσεις τα παιδιά σου.
Γιατί αν δεν ήμουν εγώ να σε πληρώνω
και να σε ανέχομαι κι από πάνω,
θα κοσμούσες τη λίστα των ανέργων.
Δε με πειράζει που υπάρχεις, αρκεί να μη δαγκώνεις.
Να γαβγίζεις. Αυτή είναι η δουλειά σου.
Δε με πειράζει που είσαι αγράμματος.
Δε σε κατηγορώ που βγάζεις το ψωμί σου
ενώ τόσοι και τόσοι με σπουδές και με πτυχία πεινάνε.
Αυτό που μου τη δίνει είναι που δε με σέβεσαι ρε καθίκι.
Μου τη βιδώνει η μαλακία που σε δέρνει, να νομίζεις
οτι είσαι εξουσία ενώ είσαι τσιράκι και υποχείριό της,
να πιστεύεις οτι είμαστε αντίπαλοι ενώ είμαστε μέσα
στα ίδια σκατά, να είσαι πρόθυμος να ματσουκώσεις
τον αδερφό σου αν τον πετύχεις εν ώρα εργασίας.
Μη με φρικάρεις λοιπόν, γιατί δεν είμαι ένας. Είμαι εκατομμύρια.
Σήμερα βγήκανε στο δρόμο τα παιδιά μου και σου πετάνε πέτρες.
Μη με αναγκάσεις να βγω αύριο κι εγώ.
Γιατί δε θα 'χεις που να κρυφτείς.

β.τ.μ.

15 σχόλια :

Katerina είπε...

Για να πας στην Αστυνομια θέλεις εναν πολύ καλό βαθμο και επιτυχια στις πανελληνιες.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ocean soul

Μόνο τη λέξη "αγράμματος" προσέξατε σ' αυτό το κείμενο;
Εν πάσει περιπτώσει, την αντικαθιστώ με τη λέξη "μορφωμένος" ελπίζοντας να σας καλύψω αυτή τη φορά.

Ανώνυμος είπε...

kai en pasi periptosi morfomenos den simainei kalo vathmo kai epitixia stis panellinies....
poli kalo to keimeno sou Vasilia...mono ena neo mialo tha borouse na ta dei etsi kai apo oti fenetai paroti den eisai 15chronon exeis tetoio katharo mialo..
ksereis oi megaloi stin ilikia kai sto mialo tsandistikan leei pou kapioi mikroi andi na koimounde sta krematia tous kato apo tis zestes kouvertes tous pane kai trigirizoun stous dromous kai talaiporoun ta kaimena ta MAT...
lene akouma oti neoi gi'afto kai ta lene etsi...kanoun lene tin epanastasi tous....otan ftasoun ta 40 tha allaksoun miala....
akou re Vasilia...
kai emeis diladi pou patisame kai perasame ta 40 ti nomizoun oti allaksame miala? oxi den allaksame...
as min gerasoume pote loipon, efxomai,
propetis

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Προπέτης

Αυτοί που λένε οτι οι πιτσιρικάδες θα αλλάξουν μυαλά μετά τα 40 δεν το λένε απλώς, στο βάθος το εύχονται. Άλλοι επειδή το φέρουν βαρέως που συνέβη στους ίδιους και άλλοι επειδή το θεωρούν φυσιολογικό, οι γελοίοι.

Υ.Γ. Εμείς όχι απλά δε θα γεράσουμε αλλά δε θα πεθάνουμε ποτέ (κουφάλες νεκροθάφτες).

Afrodite Al Salech είπε...

Δεν φταίει ο συγκεκριμένος μπάτσος.
Είναι λάθος αν προσωποποιήσουμε την κατάσταση.

Το ζήτημα είναι οι πολιτικές

Ολοι οι μπάτσοι στα Εξάρχεια, έτσι φέρονται σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.
Και αυτό είναι πολιτική επιλογή.

Επίσης δεν είναι όλα όσα γίνονται αποκλειστική ευθύνη της ΝΔ.
'Εχει ισχυρότατο μεριδιο και το ΠΑΣΟΚ.
Και τα άλλα κόμματα.

Η αλλαγή που μα πρέπει να γινει πρεπει να είναι ριζική.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Afrodite Al Saleh

Ο συγκεκριμένος μπάτσος φταίει γιά το συγκεκριμένο φόνο που διέπραξε.
Δεν απευθύνομαι σ' αυτόν, αυτός άλλωστε δεν είναι πλέον "αφανής",
απευθύνομαι σε όλους τους.
Γιά τις πολιτικές δε θα διαφωνήσω.
Σαφώς και χρειάζονται ριζικές αλλαγές, αλλά ποιός θα τις κάνει, από που θ' αρχίσει και που θα τελειώσει;

BUTTERFLY είπε...

Πες τα χρυσοστομε! Και μια που το ξεκινησες, οπου μπατσος βαλε και πολιτικος γιατι και αυτους εμεις τους πληρωνουμε και τους ανεχομαστε και γιατι εχουν μεγαλη ευθυνη που δινουν σε καθε ψυχακια ενα οπλο (ο,τι οπλο) και τον αφηνουν αμολυτο να βγαλει τα κομπλεξ του στους αλλους...αλλη τοση ευθυνη βεβαια για την καταντια μας εχουμε κι εμεις!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

butterfly

Με βρίσκεις σύμφωνο σε όλα.

busy bee είπε...

Καλημέρα!
β.τ.μ. είμαστε μαζί σου!
προχωράμε!
μαζί με τους νέους.....για τους νέους..για το μέλλον!..που έτσι και αλλιώς δικό τους είναι!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

busy bee

Ποιός υποτίμησε τη νεολαία και δεν το πλήρωσε;
Καλημέρα πατριώτη και καλή συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΑΦΑΝΗ ΕΛΛΗΝΑ ΜΠΑΤΣΟ


Δεν είσαι αφεντικό κανενός ρε.
Ούτε καν του εαυτού σου, αφού καθημερινά εκτελείς διαταγές.
(Ας υποθεσουμε οτι εισαι ιδ.υπαλληλος,εκτελεις διαταγες...δημ.υπαλληλος ..παλι εκτελεις διαταγες.Χαιρομαι που θεωρεις αφεντικα του εαυτου τους μονο οσους εχουν δικια τους επιχειρηση.Οι οποιοι και αυτοι εντολες εξ'ανωθεν εκτελουνε.Οποτε Β.Τ.Μ. μονο η παγκοσμια ελιτ ειναι αφεντικο του εαυτου της)


Ούτε καν του σπιτιού σου, αφού εκεί απαγορεύεται
να μιλάς γιά τη "δουλειά" σου.
(Και ποιος στο ειπε εσενα αυτο?)


Υπάλληλός μου είσαι ρε.(το ξερω.Οπως και εσυ δικος μου αν εισαι Δημ.Υπαλληλος .Η' αν εισαι ιδιοτικος και χρειαστει να χρησιμοποιησω τις υπηρεσιες σου και συ για μενα δουλευεις.Εγω ομως δεν ειμαι ταγμενος να υπηρετω οτι θες εσυ αλλα καποιους νομους που εσυ αποφασισες ποιος θα τους βγαλει και αν με θες για ''υπαλληλο'' πρεπει να υπακους)



Με δικά μου λεφτά πληρώθηκε η στολή που φοράς(τις στολες τις πληρωσα)


και το όπλο με το οποίο μου ρίχνεις.(Και το οπλο το ιδιο.Το 98% συνταξιοδοτηται χωρις να εχει ριξει μια φορα στην υπηρεσιακη του καριερα)


Σ' εμένα το χρωστάς που έχεις κάλτσες να φορέσεις
και φαί να ταίσεις τα παιδιά σου(Μονο σε μενα το χρωσταω.Δεν δουλευεις εσυ για μενα.Ουτε καθομαι και μου στελνεις εσυ λεφτα.Με το σκεπτικο σου ταιζεις ολα τα παιδια ολων των δημοσιων υπαλληλων της χωρας.Με το σκεπτικο σου σε μενα χρωστας που καθε φορα που βγαινεις εξω δεν βρισκεται ενας να σε σακατεψει στο ξυλο και να σου παρει και το τελευταιο σεντ απο πανω σου.Ξερω οτι θα πεις οτι δεν δουλευουμε σωστα,ισως να χεις δικιο,αν δεν δουλευαμε καθολου ομως?εχεις φανταστει τι θα επικρατουσε?Εχουμε και λεμε μου χρωστας την σωματικη σου ακεραιοτητα σου χρωσταω-λεμε τωρα που δεν πειναω-μα ελα ομως που κατι θα βρισκα να κανω για να μην πεινουσα,εσυ χωρις εμενα τι θα εκανες?)



Γιατί αν δεν ήμουν εγώ να σε πληρώνω
και να σε ανέχομαι κι από πάνω,
θα κοσμούσες τη λίστα των ανέργων.
(Αν δεν ημουν εγω να γραψω 17,7 εννοεις και να περασω?Τελος παντων ενα και ενα κανουν δυο.)

Δε με πειράζει που υπάρχεις, αρκεί να μη δαγκώνεις.
Να γαβγίζεις. Αυτή είναι η δουλειά σου.
Δε με πειράζει που είσαι αγράμματος.(17700 μορια πανελληνιων,σπουδαζω παραλληλα σε ΑΕΙ μιλαω 2 γλωσσες .Και ειμαι ακομα 22.Ειπες κατι?)
Δε σε κατηγορώ που βγάζεις το ψωμί σου
ενώ τόσοι και τόσοι με σπουδές και με πτυχία πεινάνε.
Αυτό που μου τη δίνει είναι που δε με σέβεσαι ρε καθίκι.Μου τη βιδώνει η μαλακία που σε δέρνει, να νομίζεις
οτι είσαι εξουσία ενώ είσαι τσιράκι και υποχείριό της,
(ξερω πολυ καλυτερα απο σενα μεχρι που φτανουν οι εξουσιες μου)να πιστεύεις οτι είμαστε αντίπαλοι ενώ είμαστε μέσα
στα ίδια σκατά, να είσαι πρόθυμος να ματσουκώσεις
τον αδερφό σου αν τον πετύχεις εν ώρα εργασίας.
Μη με φρικάρεις λοιπόν, γιατί δεν είμαι ένας. Είμαι εκατομμύρια.
Σήμερα βγήκανε στο δρόμο τα παιδιά μου και σου πετάνε πέτρες.
Μη με αναγκάσεις να βγω αύριο κι εγώ.
Γιατί δε θα 'χεις που να κρυφτείς.
(εγω θα κρυφτω ..εσυ τι θα κανεις μετα ?Θα ζησεις υπο καθεστως αναρχιας??Εαν το θες καλως ας σου ρθει)


ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΟΥ.
ΑΡΓΗΣΕ ΛΙΓΟ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΟΥ ΑΛΛΑ ΗΡΘΕ

ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ.

Αν ομως πιστευεις οτι εγω ειμαι το προβλημα σου βλεπεις τοο δεντρο αλλα δεν βλεπεις το δασος.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αφανής Έλληνας μπάτσος

1) Δεν είμαι δημόσιος ούτε ιδιωτικός υπάλληλος, δεν έχω δική μου επιχείρηση, δεν ανήκω στην παγκόσμια ελίτ, αλλά είμαι αφεντικό του εαυτού μου και ξέρω κι άλλους σαν κι εμένα. Άρα το σκεπτικό σου στο πρώτο σκέλος καταρρίπτεται παταγωδώς.

2) Επιτρέπεται να μιλάς στο σπίτι σου π.χ. γιά το περιεχόμενο ανακρίσεων ή τα αποτελέσματα παρακολουθήσεων;

3) Είπα οτι είσαι υπάλληλός μου, όχι οτι θέλω να είσαι υπάλληλός μου.

4) Το οτι αγοράζεις το όπλο σου και τη στολή σου, είναι ξεφτίλα. Αλλά με τι λεφτά τα αγόρασες; Με το μισθό σου φαντάζομαι, που τον καλύπτουν οι φορολογούμενοι (γιατί άλλοι συνάδελφοί σου τα αγοράζουν με λεφτά από ληστείες, νταβατζηλίκι, πουτάνες και ναρκωτικά).

5) Λες οτι δουλεύεις και κερδίζεις το φαί σου, οπότε αυτό που κάνεις, το θεωρείς δουλειά, άρα δε μπορούμε να το συζητήσουμε. Φυσικά και οι πολίτες ταίζουν τα παιδιά των δημοσίων υπαλλήλων. Πιό πολύ κινδυνεύω απ' αυτούς που "φυλάνε" τους νόμους, παρά απ' αυτούς που τους παραβαίνουν. Είναι ντροπή σου να μου ζητάς να συμβιβαστώ με το οτι δεν δουλεύετε σωστά, μπροστά στο να μη δουλεύατε καθόλου. Αν εγώ σου χρωστάω τη σωματική μου ακεραιότητα (άκου θράσος!) τότε ο Γρηγορόπουλος τη χρωστάει στον Κορκονέα και ο Καλτεζάς στον Μελίστα. Τι θα έκανα χωρίς εσένα; Θα ζούσα σ' ένα κόσμο χωρίς Μελίστες και Κορκονέες. Αποκλείεται να ήταν χειρότερος απ' αυτόν εδώ.

6) Ξέρω πολλούς με πολύ περισσότερα μόρια απ' τα δικά σου, με πτυχίο ΑΕΙ και 4 γλώσσες, που είναι εντελώς αμόρφωτοι (ψάξε τη διαφορά του αγράμματου με τον αμόρφωτο).

7) Γιά να λες οτι ξέρεις πολύ καλύτερα από 'μένα μέχρι που φτάνουν οι εξουσίες σου, σημαίνει οτι "έχεις" εξουσίες κι εγώ δεν τα πάω καθόλου καλά μ' αυτούς που τις έχουν. Είμαστε απέναντι, κατάλαβες;

8) Μαγκιά σου που παραδέχεσαι οτι αν βγούμε στους δρόμους θα κρυφτείς! Αυτούς δηλαδή που δεν θα βγούνε, θα τους πουλήσεις; Δεν θα τους προστατέψεις; Όσο γιά το τι θα κάνω εγώ αφ' ότου κρυφτείς, θα βλέπεις κρυφοκοιτώντας από 'κει που θα είσαι κρυμένος.

9) Σαφώς και άργησε να έρθει η απάντηση του μπάτσου! Ήταν μεγάλο ζήτημα να βρεθεί μπάτσος με δομημέμη σκέψη και συντεταγμένη γραφή, όπως εσύ.

ΥΓ Αν δεν το πρόσεξες, το σχόλιό σου αφορά κείμενο που γράφτηκε εξ αιτίας της εκτέλεσης του Γρηγορόπουλου από τον Κορκονέα. Ας ζητούσες τουλάχιστον απ' όλους μας μιά συγγνώμη εξ ονόματος της ελληνικής αστυνομίας και μετά ας μας ξεδίπλωνες τη σκέψη σου.

Ανώνυμος είπε...

1)Δεν μου εξηγεις πως ακριβως προσδιοριζεις οτι καποιος ειναι αφεντικο του εαυτου του οποτε,το να ειναι καποιος αφεντικο του εαυτου του οπως το εννοεις εσυ ειναι θεμα καθαρα υποκειμενικο.Οποτε δεν χρηζει περαιτερω σχολιασμου

2)Δεν μπορω να μιλαω για τεοια θεματα που λες.Ναι.Αλλα το ιδιο και ο γιατρος επειδη εχει το απορρητο,το ιδιο και ο παπας για την εξομολογηση,και ο δικηγορος για οσα λεει με τον πελατη του.Θα ηθελες να μαθουν ολοι δηλαδη οτι η Χ. τρωει ξυλο απο τον αντρα της?Η' μηπως θα επρεπε να διαρευσω ποιος πουλαει ναρκωτικα και ποιος οχι?


3)Σου ειπα πως οντως ειμαι υπαλληλος σου με μια ευρεια εννοια ομως

4)Ναι με τον μισθο μου τα πηρα,ή μηπως θα επρεπε να τα κλεψω οπως λες?Ειμαστε 50000 αστυνομικοι υπαλληλοι,σε αυτους οι 100 θα κανουν αυτα που λες.Αλλα βρες μου εσυ εναν κλαδο που να ειναι ολοι τελοιοι

5)Εχεις φανταστει ποτε τι θα κανε ο κορκονεας η' ο καλτεζας αν δεν ηταν αστυνομικοι,αν δεν υπηρχε αστυνομια και κυκλοφορουσαν αναμεσα μας ως απλοι πολιτες?Ισως να ηταν απο τους χειροτερους εγκληματιες,με την διαφορα ομως οτι δεν θα σκοτωναν μια φορα αλλα συνεχεια,καθως δεν θα υπηρχε καποιος να τους σταματισει.Οποιος θα ειχε οπλο θα εκανε οτι ηθελε.Θα επικρατουσε ο πιο ισχυρος.Νομος της ζουγκλας δηλαδη.Ετσι και εσυ,αν βρισκοταν καποιος πιο μεγαλοσωμος απο σενα με εγκληματικο μυαλο,δεν θα δισταζε να σε πληξει για να σου αποσπασει τα χρηματα σου την περιουσια σου.Εκει εγκειται αυτο που σου λεω για την σωματικη σου ακεραιοτητα.Πιστευω(και ας ακουστει φασιστικο)οτι κοινωνια χωρις αστυνομια ΔΕΝ γινεται.Και βρες μου εσυ επιχειρημα που να δειχνει το αντιθετο,να το συζητησουμε.Οσο για το οτι δεν δουλευει η αστυνομια οσο καλα πρεπει γιατι να ντρεπομαι που το παραδεχομαι?Ειναι μια αληθεια που την ξερουμε ολοι.Δηλαδη αν σου ελεγα το αντιθετο θα το πιστευες?Αλλα για αυτο δεν φταει ο αστυνομικος σαν μοναδα.Αλλα η αστυνομια σαν συνολο,σαν οργανισμος,απο τους διοικουντες της.Ειμαστε η μονη χωρα στον κοσμο που η αστυνομια εχει και πολιτικη ηγεσια.Αληθεια τι ξερει ο πολιτικος απο θεματα αστυνομευσης οταν οι περισοτεροι ειναι γιατροι,δικηγοροι και οικονομολογοι?


6)Την ξερω την διαφορα.Αν ημουν αγραμματος δεν θα ηξερα να σου γραψω αυτες τις γραμμες.Αν ημουν ομως αμορφωτος θα σου εγραφα απλως σαν σχολιο ενα ''ΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΚΩΛΟΑΡΙΣΤΕΡΕ'' και θα τελειωνα εκει .Δεν θα εμπαινα στην διαδικασια της συζητησης.

7)Τι να κανουμε ρε συ?Να σου πω οτι δεν εχω?Εχω το δικαιωμα να σου ψαξω την τσαντα.Οποιοσδηποτε αλλος δεν το εχει.Αυτο εννοω ''εξουσια''.Απο κει και περα ειναι δικαιωμα σου να μην τα χεις καλα με οποιον γουσταρεις.Ετσι και εγω επιλεγω να μην τα χω καλα με οσους μιλανε για υπαλληλικια,αλλα οταν ερθει η ωρα του ελεγχου απο αυτους που ιδιοι πληρωνουν για να κανουν τους ελεγχους θυμουντε οτι δεν τα πανε καλα με την εξουσια.


8)Αν θα σαι μειοψηφια δεν θα κρυφτω.Αν εχεις δικιο μπορει να ειμαι και μαζι σου.Εχω διαδηλωσει και εγω.Και μην σπευσεις να πεις οτι διαδηλωσα για κανα επιδομα.Πολεμο ειχε στην παλαιστινη.Αυτους δηλαδη που δεν θα βγουνε θα τους χτυπησεις?Αθτη ειναι η δημοκρατια σου.'Η μηπως οταν θα παρεις την εξουσια του οχλου θα συμπεριφερθεις σαν ΜΠΑΤΣΟΣ?


Η συγνωμη απο μενα εννοειται.
Δεν μπορει ομως ολοι η αστυνομια να λουζεται τις μαλακιες 5-6 ατομων.
Και που ξες αυριο μεθαυριο μπορει να κανω και εγω ενα παιδι που δεν θα γουσταρει στολες κ.λπ.
Αυτο δεν θα δινει σε κανεναν το δικαιωμα να του αφαιρεσει την ζωη ειτε φοραει στολη αστυνομικου,ειτε παγωτατζη.
Ο Κορκονεας για μενα ειναι ενοχος απο την στιγμη που αποφασισε να αφησει το περιπολικο του και να γυρισει πισω,ηταν μια πραξη σε μια περιοχη-που αλλοι παραγοντες την εχουν κανει ετσι ωστε-η' θα εφευγε αφτος δαρμενος η' θα ειχαμε την καταληξη που ειχαμε.Εχω ακουσει απειρες φορες ''γλυκιες'' κουβεντουλες για την μανα μου και την αδερφη μου εν ωρα υπηρεσιας,εχω καταλαβει ομως οτι δεν μιλανε για την κυρα-στελλα(την μανα μου).Εχω καταλαβει οτι βριζουν την στολη που φοραω,αυτην δεν πανε,εμενα θα με δουν εκτος υπηρεσιας και θα με χαιρετησουν,μπορει να ναι και φιλοι μου..Ειμαστε Μπατσοι 8 ωρες την ημερα μετα ειμαστε ο Σακης ,ο Λακης και ο Τακης που ειχαν καποια ονειρα και το ιδιο συστημα που βριζεις εσυ τους τα κατεστρεψε.

ΥΓ Εγω φιλε μου(επειδη αλλη γνωμη εχεις σχηματισει σιγουρα) οσο και αν σου ακουστει περιεργο την αγαπαω την δουλεια μου.Οταν με βρεις στον δρομο και θα μου ζητησεις βοηθεια θα χαρω να σε βοηθησω αν μπορω,θα χαρω να πιασω τον τσογλανο που σε κλεβει επειδη για αυτο με πληρωνουν απο την τσεπη του οι Ελληνες,μεσα στους οποιους ειμαι και εγω.

ΥΓ2 Οσο αναφορα την δυσλειτουργια της αστυνομιας να χεις υποψη σου εκτος απο τις δικες της ανεπαρκειες και την κακιστη συνεργασια Αστυνομικου-Πολιτη.Ο πολιτης βριζει τον μπατσο και ο μπατσος τον πολιτη.Δεν γινεται δουλεια ομως ετσι,ειναι σαν να σαι μαλωμενος με την γυναικα σου και να προσπαθεις να κανεις παιδια.

Daffy duck είπε...

Siga min ine mpatsos aftos pou grafei.Epeidi apla oi mpatsoi den xeroun na grafoun tpt allo para mono ton kosmo an den foraei kranos.
Xaxa

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Daffy duck

Κοινή συνισταμένη Ελλάδας και διαδικτύου: Ότι δηλώσεις είσαι.