Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΩΡΑ

β.τ.μ.

23 σχόλια :

Mystis είπε...

"Είχα προειδοποιήσει" είχε πει ο Λακάν "ότι η ψυχανάλυση είναι μια θεραπεία απέναντι στην άγνοια. Δεν έχει αποτέλεσμα στη ΒΛΑΚΕΙΑ".
Εξορισμού η βλακεία δε δημιουργεί τίποτα, ει μόνον βλακεία.
Αλλά είναι απέραντη και ΑΝΙΚΗΤΗ.

Γεια σου, "παλιόφιλε"

Ανώνυμος είπε...

β.τ.μ. μια φράση που συνηθίζω να χρησιμοποιώ: είναι μια παρηγοριά κι αυτό. Τώρα ας τη χρησιμοποιήσω για το χώρο που προσφέρεις να αποθέσω και τη δική μου βλακεία. Γιατί διαθέτω κι απ΄ αυτήν. Όμορφο! Καλημέρα σου!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

"Παλιόφιλε"

Όταν πλανήθηκα απ' το θηλυκό και έφαγα το μήλο, καρφάκι δε μου κάηκε που από τότε θα κυκλοφορούσα γυμνός. Η αληθινή τιμωρία ήταν το οτι θα έπρεπε να ζω στον ίδιο πλανήτη με τους βλάκες.

Καλό ξημέρωμα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αλέκα

Εξοντωτική αυτοκριτική!!!

Ανώνυμος είπε...

ματι-φακου :

Ενταξει βασιλια
το πηρα το μυνημα
θ'αλλαξω πλανητη..
αλλα να ξερεις
αναγκη μ' εχεις
γιατι ετσι οπως
επιτελους τα καταφερα
σε λιγο θ' αναγκαστεις
ν' αλλαξεις και συ ..

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμε

Αρκετά δυσνόητος, όπως και χθες.
Λίγο πιό ξεκάθαρα δε θα έβλαπτε.

Ανώνυμος είπε...

β.τ.μ.:αυτοκρτική του επιπέδου της πενταετία που διανύω (ξέρεις όταν αρχίζουμε να σιτεύουμε προβαίνουμε σε διαιρέσεις των δεκαετιών)!

Άσχετο τώρα: επειδή εκτός από βλακεία σέρνω και χαζομάρα χτες νόμιζω πως ο κύριος/κυρία "μάτι φακού" μιλούσε για τον Ρεχάγκελ!! (χα! με πιστεύεις τώρα;) Καλή συνέχεια!

Σημ.: Ευχαριστώ για τους συνδέσμους

AERIKO είπε...

Bασιλια της μοναξιας και της αληθειας ας αντιστεκόμαστε οπως μπορει και αντεχει ο καθενας μας
στην ψυχικη αχρωματοψια και στην εγκεφαλικη μαλακυνση ειδικα της σημερινης εποχης.
Την Καλημερα και την αγαπη μου.:))


Νομίζει κανείς ό,τι βλέπει ή βλέπει κανείς ό,τι νομίζει;
Ουμπέρτο Έκο

Δύο πράγματα είναι απέραντα:
Το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία.
Αν και για το πρώτο, δεν είμαι σίγουρος..."
Albert Einstein

Ανώνυμος είπε...

ματι-φακου

Για τον Μπους

Στο καδρο της εξουσιας αντανακλαται
παντα αυτος που εμεις
ορισαμε να μας εκπροσωπει
και ειναι και το δικο μας
προσωπο εκει καθρεφτισμενο..


Για σενα
γραφεις Οταν πλανηθηκα απο το
θηλυκο..
η αληθινη τιμωρια ηταν..

σου γραφω
Απο τις τρεις πρωτες γραμμες
του δικου μου σχολιου συμπεραινεται σαφως οτι σου μιλα
ενας βλαξ απο αυτους που αναφερεις
στο σχολιο σου ..
στη συνεχεια ο ιδιος βλαξ σου εξηγει τις συνεπειες που εχει
σε σενα και πιθανον και σε
αλλους.. σαν και σενα το οτι
εζησες στον ιδιο πλανητη
με τους βλακες..


συγγνωμη για την βλακεια μου αλλα
η αναρτηση σου με παρεσυρε να την
ανακυκλωσω εδω..

Ευχαριστω

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ανώνυμε

Α
Στο κάδρο της εξουσίας αντανακλάται
πάντα αυτός που ΕΣΕΙΣ ορίσατε να ΣΑΣ εκπροσωπεί και είναι και το δικό ΣΑΣ πρόσωπο εκεί καθρεφτισμένο.

Β
Μου τη σπάνε τα αποσιωπητικά κι εκείνοι που τα χρησιμοποιούν, ειδικά όταν δίνουν εξηγήσεις.

Γ
Ο βλάκας δεν το ξέρει οτι είναι βλάκας, αντιθέτως μπορεί και να νομίζει οτι είναι έξυπνος.
Στη συνέχεια, πως γίνεται ένας βλάκας σαν κι εσένα να μου εξηγεί συνέπειες προπατορικών αμαρτημάτων;
Και δεν ΕΖΗΣΑ στον ίδιο πλανήτη με τους βλάκες, ακόμα ζω.
Όσο γιά τη βλακεία σου, στο εξής να την ανακυκλώνεις στους ειδικούς κάδους, όχι εδώ, σε παρακαλώ.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Ο βλάκας είναι εξορισμού αναίσθητος. Δηλαδή, όσα λιγότερα καταλαβαίνεις τόσα λιγότερα νιώθεις. Ο βλάκας τείνει προς την αναισθησία. Αυτό είναι δεδομένο. Οι έξυπνοι άνθρωποι, που είναι κατά κανόνα πλούσιοι σε συναισθήματα, έχουν και μια αδιόρατη θλίψη. Έχουν επίγνωση του κόσμου, έχουν επίγνωση του πόσο λυκοφωλιά είναι. Και το πεπερασμένο του βέβαια. Γι' αυτό υπάρχει μια θλίψη, μια μελαγχολία αδιόρατη. Ο βλάκας δεν τα έχει αυτά. Ο βλάκας αισθάνεται πρωτογενή πράγματα, επιβίωσης κ.λπ. Κάποτε που ζοριζόμασταν επικαλούμασταν την ευτυχία του βλάκα και λέγαμε «Θεέ μου, γιατί δεν με έκανες μόγγολο;»

Με τη βλακεία πώς συναλλάσσεστε;

Με κατανόηση. Πρέπει να ξέρεις ποιον έχεις απέναντί σου, είτε βλάκας είναι αυτός είτε πονηρός, ή οτιδήποτε, να έχεις μια στοιχειώδη γνώση, αντίληψη ποιον έχεις απέναντί σου. Στην ουσία είναι αυτό που λέγαμε παλιά: Μη ζητάς από έναν άνθρωπο κάτι που δεν μπορεί να σου δώσει. Μέχρι εκεί φτάνει, μέχρι εκεί είσαι αναγκασμένος να συνυπάρξεις. Ούτε το μυαλό μας ούτε η ηθική μας ούτε η στάση ζωής μας είναι μέτρο του κόσμου. Αυτό είναι το λάθος ...

Διονύση Χαριτόπουλου

Keep Dreaming είπε...

¨Αφού ο Θεός δεν έθεσε όρια στην ανθρώπινη εξυπνάδα, γιατί να θέσει στην ηλιθιότητα¨;
Κόνραντ Αντενάουερ

¨Αν οι ηλίθιοι ήταν λιγότεροι από τους κακούς, οι κακοί δε θα επιβίωναν¨.
Σάμιουελ Μπάτλερ

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Περίπλους

Μήπως, φίλε μου, αυτοί που το παίζουνε βλάκες είναι πιό αναίσθητοι και πιό επικίνδυνοι κι από τους ίδιους τους βλάκες;

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Ερασιτέχνης Άνθρωπος

Γιά το πρώτο έχω να πω "έλα ντε!"
Γιά το δεύτερο δεν έχω να πω τίποτα. Μιλάει μόνο του.
Ευχαριστώ και γιά τα δύο.
Καλό απόγευμα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αερικό

Λες να ήταν βλάκας ο Αϊνστάιν
Αερικό;

Καλό απόγευμα και να είσαι πάντα καλά.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αλέκα

Μην έχεις πρόβλημα με τις 5ετίες.
Όλες μιά χαρά είναι αρκεί να έχουμε την υγειά μας και να περιστοιχιζομαστε από όσο λιγότερους βλάκες γίνεται.

Δεν είναι ανάγκη να με ευχαριστείς γιά τίποτα. Εμένα είναι ευχαρίστησή μου να διαβάζω αξιόλογες ιστοσελίδες.

Ανώνυμος είπε...

ματι-φακου

Βασιλια δεν εισαι ενταξει μεχρι προχτες θα υπερασπιζοσουν εως θανατου την ευκαιρια της διατυπωσης καποιας αποψης ακομα κι αν
διαφωνουσες .
Στην περιπτωση μας βεβαια δεν προκειται μονο περι αυτου.

Θα ξεκινησω απο το Γ σχολιο

Ο ορος βλακεια ειναι λογοπαιγνιο δικο σου στην αναρτηση σου και προφανως δινει για μενα
[ ισως λαθος εκτιμηση ]
ενα τονο χιουμοριστικης διαθεσης
και αυτοσαρκασμου για τα επερχομενα
σαν δικη σου επιλογη και οχι των
επισκεπτων σου.

Αξιοποιησα τον ορο της βλακειας
λοιπον σε Πρωτο ενικο ΚΑΙ
με την αντιστοιχη διαθεση να εκφρασω ενα νοημα χωρις φανταζομαι να ενοχλω κανενα.
Οποτε οποιοσδηποτε αντιλογος
θα ειχε να κανει προφανως με το περιεχομενο του νοηματος το οποιο
οπως κι εσυ μου ζητησες προσπαθησα να αποσαφηνισω.

Σαν απαντηση ελαβα σε επιθετικη γραφη!για το τι ειδους βλαξ ειμαι
και πως μπορει σαν βλαξ να εξηγω
το προπατορικο αμαρτημα!

Με αφορμη να υιοθετησω το δικο σου λογοπαιγνιο σαν 'δακτυλο' για να δειξω κατι και τονιζω:
[χωρις να ενοχλω κανενα]
εγινε το δακτυλο, η λεξη: βλαξ δηλαδη.. και τα αποσιωπητικα..
το αντικειμενο απαξιωτικων
σχολιων εκ μερους σου.

Με καλεις λοιπον σαν.. βλακα με χιομορ υποθετω να πω την
αποψη-βλακεια μου
με προτρεπεις να γινω και πιο ξεκαθαρος και μετα μου ζητας τα ρεστα: πως σαν βλακας!
τολμω να λεω την αποψη-βλακεια μου!

Να ξερεις η αναφορα στα αυτονοητα
προκυπτει ενιοτε απαραιτητη.

Χωρις μαλιστα να μπεις στον κοπο
να ασχοληθεις καθολου με το περιεχομενο αυτης Αποψης προς
ανακυκλωση.

ΛΕΣ: Οι καλοι φιλοι κανουν καλους
λογαριασμους
και σε ρωτω: αν δεν ειναι φιλοι
δεν οφειλουν να κανουν καλους
λογαριασμους;
Αυτη η εξηγηση ειχε τιμη;
Για τους επισκεπτες σου δεν
αναφερομαι γιατι εγω στο δικο
σου σπιτι μπηκα προσκαλεσμενος
απο σενα και την αναρτηση σου
και δεν υπηρχε κατι που να με
εξαιρει αλλα και αν υπηρχε
οφειλες καθαρα και στα ισα
να μου το θεσεις.

Για το Α σχολιο
περι.. ΜΠΟΥΣ
Αν ρωτησεις τα 9/10 του πλανητη
το πιο πιθανο ειναι να συμφωνησουν
με αυτο που λες.
Μηπως ακριβως για αυτο το λογο
εχουμε απο πανω μας ενα Μπους;
Λεω μηπως δεν ειμαστε και τοσο
αμοιροι ευθυνων και εμεις;
Πως γινεται το 1/10 ξερα να καψουν
τα 9/10 χλωρα χωρις τα 9/10
να ευθυνονται πουθενα;


επι συνολου:
Αναφερεις οτι ενας βλακας δεν ξερει
οτι ειναι βλακας και οτι μπορει να
νομιζει οτι ειναι εξυπνος
θα συμφωνησω μαζι σου και θα μου
επιτρεψεις να συμπληρωσω.
Για να μπορεσει ενας βλακας να
απεμπλακει απο την βλακεια του θα
πρεπει βασει λογικης ως πρωτο βημα υποχρεωτικο να αυτοαναγνωριστει
ως βλακας
Ενας τετοιος βλακας ξεροντας οτι
εχει κανει το πιο σημαντικο βημα για την απεξαρτηση του απο τη βλακεια του
θεωρει την επιγνωση της βλακειας
του θειο δωρο και οχι καταρα.

Σου υποσχομαι να μην ξαναερθω στην
σελιδα σου μια και η παρουσια μου
ειναι ενοχλητικη.
Δεν θα σου κρυψω την πικρια μου
για την φιλοξενια σου ασχετα με
τις οποιες διαφορες των αποψεων μας
μια και εμεις στην Κρητη
[καταγομαι απο τα Ανωγεια]
μεσα απο την εννοια της Φιλοξενιας
δινουμε πιστευω το στιγμα του
Κρητικου πολιτισμου.

την καλησπερα μου
και καλο κατευωδιο

αντρεας

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αντρέα απ' τ' Ανώγεια

1.
Το να υπερασπιστώ έως θανάτου την αντίθετη άποψη δεν σημαίνει οτι δεν θα διατυπώσω τη διαφωνία μου.

2.
Ο όρος "βλακεία" στην ανάρτησή μου δεν είναι λογοπαίγνιο, άρα λάθος εκτίμηση.

3.
Δεν αποσαφήνισες τίποτα γιατί εξακολουθείς να μιλάς με γρίφους. Ίσως είναι το στυλ σου αλλά δεν το κατανοώ.

4.
Η απάντηση που έλαβες δεν ήταν επιθετική. Ήταν αυτή που θα έδινα και στον αδερφό μου αν γινόταν ακατανόητος.

5.
Αν υιοθέτησες τα γραφόμενά μου θεωρώντας τα λογοπαίγνια, σε βεβαιώνω οτι δεν άνοιξα αυτή την ιστοσελίδα γιά να κάνω "λογοπαίγνια".

6.
Επαναλαμβάνω οτι αυτός που "δηλώνει" βλαξ μας δουλεύει,
γιατί ο βλαξ είναι των αδυνάτων αδύνατον να δηλώσει "βλαξ".

7.
Περί αυτονοήτων.
Ποιός σου είπε οτι τα αυτονόητα είναι ευκολονόητα;

8.
Περί καλών λογαριασμών.
Οι "μη" καλοί φίλοι δεν τίθεται θέμα να κάνουν λογαριασμούς.

9.
Δεν εξαιρώ κανέναν αλλά δεν σημαίνει οτι τους γουστάρω όλους.

10.
Δε μ' ενδιαφέρει τι πιστεύουν τα 9/10 του πλανήτη. Μ' ενδιαφέρει τι πιστεύουν τα 10/10 των δύο φίλων μου.

11.
Δεν υπάρχει περίπτωση ένας βλάκας να απεμπλακεί απ' τη βλακεία του.
Είναι ανίατη ασθένεια, χειρότερη απ' την πρέζα.

12.
Γιά την έννοια του "νεοκρητικού" πολιτισμού έχω άκρως αντίθετη άποψη και, στις περισσότερες περιπτώσεις, ντρέπομαι γιά τους "νεοκρητικούς", 'οταν, π.χ., χλευάζουν τον ΜΕΓΑΛΟ Ψαραντώνη.

13.
Δεν σου ζήτησα να μην ξανάρθεις στη σελίδα μου, σου ζήτησα να μην ανακυκλώνεις τη "βλακεία σου" εδώ.
Αλλά επειδή πιστεύω οτι δεν είσαι "καθόλου" βλάκας, μου τη σπάει που το παίζεις.
Άνευ ανακυκλώσεων της "υποτιθέμενης" βλακείας σου, είσαι ευπρόσδεκτος.

Ανώνυμος είπε...

Ισως ναναι το στυλ μου οπως λες.
Οπως και ναναι ευχαριστω για την
απαντηση.

αντρεας

Unknown είπε...

"...ντρέπομαι γιά τους "νεοκρητικούς", 'οταν, π.χ., χλευάζουν τον ΜΕΓΑΛΟ Ψαραντώνη."=>Σχετικό-άσχετο , δεν ακούω Ψαραντώνη, δεν είμαι κρητικός καν , αλλά τουλάχιστον είναι αυθεντικός!

Η βλακεία φίλε βασιλιά όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο, έχει χρησιμότητα! Θα επανέλθω όταν τελειώσω το ανάλογο βιβλίο...

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Samael

Ο Ψαραντώνης είναι απ' τα πολύ λίγα αυθεντικά στοιχεία που έχουν απομείνει στην Κρήτη και στην Ελλάδα ολόκληρη. Η μουσική του είναι εντελώς soul, με όλη τη σημασία της λέξης. Αν δεν τον έχεις ακούσει καθόλου, σε προτρέπω να ακούσεις το δίσκο "Να 'χεν η θάλασσα βουνά", που την παραγωγή έχει κάνει ο Γιάννης Αγγελάκας.
Ακου επίσης το κομμάτι "Κερί ν' ανάψω δεν μπορώ" (δεν θυμάμαι σε ποιό δίσκο βρίσκεται, αλλά αν θες μπορώ να σου το στείλω).

Περί χρησιμότητας της βλακείας, θα χαρώ να επανέλθεις και να το συζητήσουμε.

Καλό Σαββατοκύριακο.

Spy είπε...

Καλησπέρα,
Υποθέτω πως ο "samael" μιλάει για το "Εγχειρίδιο Βλακείας" του Διονύση Χαριτόπουλου, απ' όπου αντιγράφω, τη φράση του οπισθοφύλου:
"Επειδή όλοι υποτιμάμε τον αριθμό των ηλιθίων ανάμεσά μας και κάθε τόσο μας αιφνιδιάζουν πρόσωπα "υπεράνω υποψίας" μάλλον πρέπει να ξανασυστηθούμε."

Συντάσσομαι ανεπιφύλακτα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Spy

Συντάσσομαι ανεπιφύλακατα κι εγώ φίλε μου.
Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.