Σάββατο 31 Μαΐου 2008

ΚΙ ΑΝ ΕΣΒΗΣΕ ΣΑΝ ΙΣΚΙΟΣ

8 σχόλια :

Sideras είπε...

Βασιλιά μου δεν ήθελα να σε ενοχλήσω ,ξέρω ότι έφερα λίγο φως στην μοναξιά σου, μ’ αυτή την επίσκεψη μου . Μα άλλος είναι ο σκοπός μου. Η νεράιδα του καλοκαιριού μου ‘πε να σου φτιάξω και να σου παραδώσω αυτό το σπαθί. Επιπλέων έχω ένα μήνυμα από εκείνη: «Τι σόι βασιλιάς είσαι εσύ! Να βλέπεις τον λαό σου να υποφέρει, εσύ ο ίδιος να υποφέρεις από εκείνη, την ιδία σου την σύζυγο, την μοναξιά. Είναι καλοκαίρι σήμερα , ο λαός σου σε αναζητά πολεμιστή ,πάρε αυτό το σπαθί που σου φτιάξε ο σιδεράς και σκότωσε ,απάλλαξε τον εαυτό σου και εκείνους που πιστεύουν σε εσένα σκοτώνοντας την μοναξιά.».Τα σέβοι μου μεγαλειότατε, πράξε κατά βούληση και αποχωρώ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Σιδεράς

Φίλε μου, μου έφερες όντως φως και όχι λίγο, αλλά πολύ! Είναι τόσο όμορφο και παρηγορητικό να βλέπεις ανταπόκριση και μάλιστα άμεση σε μιά δουλειά που έκανες με πολύ κόπο και πόνο!
Όσο για το σπαθί που μου παρέδωσες, θα το φυλάξω, δώρο πολύτιμο, για να σκοτώσω ότι χρειαστεί, αλλά τη μοναξιά μου δε θα τη σκοτώσω γιατί την αγαπώ και την ευγνωμονώ, επειδή εκείνη μου 'μαθε τα περισσότερα απ' όσα ξέρω.
Δεν είναι κακό πράγμα η μοναξιά φίλε μου, τουλάχιστον για 'μένα!
Δάσκαλος είναι και καθοδηγητής.
Και δεν την έχω παντρευτεί, είναι απλά η επίσημη αγαπημένη.
Αυτή σε κάνει να εκτιμάς τη φιλία και την παρέα.
Θα κλείσω λέγοντάς σου κάτι που λένε εδώ στην Κρήτη.

"Όπου αγαπάς, να μην πολυπηγαίνεις. Κι άμα πολυπηγαίνεις, να μην πολυκάθεσαι. Κι αμα πολυκάθεσαι, να μην πολυμιλάς. Κι αμα πολυμιλάς, να ξέρεις τουλάχιστον τι λες".

Σ' ευγνωμονώ για το δώρο σου, θα το φυλάξω σαν τα μάτια μου.
Καλή Κυριακή, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.
Να είσαι καλά και να τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

mpravo telika prepei na yparxoyn an8ropoi

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

dionysia

Σ' ευχαριστώ για την πρώτη σου επίσκεψη και για το σχόλιό σου

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Τι να σου πω ρε!!!

Το πιο αγαπημένο μου κομμάτι..
Καταπληκτικό σποτάκι..
καλό αλλά να μην μένουμε στα λόγια!!!

να σαι καλά ρε φίλε!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Περίπλους

Πρότεινέ μου πράξεις και έργα.
Μέσα θα είμαι αν το πεις εσύ.

Τούλα είπε...

Όλα ωραία και τα το βίντεο, το θέμα, μα και το τραγούδι! Είναι ο αθάνατος και πολυαγαπημένος Νίκος Ξυλούρης, μέσα από τους στίχους του, αναβλήζει η πικρή αλήθεια, όπως την γεύση που γεύεσαι για την ζωή.Μοναξιά κι πάλι μοναξιά και μοναξιά.Όπως μόνοι ερχόμαστε από τ΄αγέννητά μας έτσι μόνοι καταλήγουμε μια ώρα άγνωστη ακόμα.Αυτό που μένει είναι, η πίκρα,η γνώση και η ανάμνυση.
Ευχαριστούμε για τα δώρα σου φίλε!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Τούλα

Πέραν της πίκρας, της γνώσης και της ανάμνησης, μένουν και τα έργα μας. Όπως έμειναν οι πυραμίδες και η Χιροσίμα.

Σ' ευχαριστώ γιά την επίσκεψη,
να είσαι καλά.