Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Θεέ μου, δώσε μου τη διαύγεια να συναισθάνομαι
πόσο λίγο χώρο πιάνω πάνω σ' αυτόν τον πλανήτη.
Δωσ' μου την αντοχή

να ανέχομαι τον κακό μου εαυτό,
την υπομονή να περιμένω
και το κουράγιο να επιστρέφω απ' τα ταξίδια.
Δωσ' μου το θάρρος

να κοιτώ κατάματα τα τραύματά μου
και να συγχωρώ ότι μου τα 'χει προκαλέσει.
Δωσ' μου τη δύναμη να αντέχω όσα με πληγώνουν,
να σέβομαι αυτούς που διαφωνούν μαζί μου
και να ξεπερνώ τα εμπόδια χωρίς να τα ρίξω.
Δώσε μου το μυαλό να καταλαβαίνω

αυτά που πρέπει να καταλάβω,
τη θέληση να κάνω μόνο το καλό

και τα μάτια να θαυμάζω
την ομορφιά του κόσμου κάθε πρωί που ξυπνάω.

β.τ.μ.

3 σχόλια :

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Θεέ μου δώσε μου υπομονή κουράγιο και δύναμη για να αντέξω την..βλακεία μου ....χωρίς να ζηλεύω την εξυπνάδα των
...γύρων μου...ευχαριστώ...

π. ΛίΒυος είπε...

Πολύ όμορφο φίλε μου!!!
Αφήνω μια Καλησπέρα και τα λέμε.....
Δες και τα λίνκ μου(προτεινόμενα)

Αντε καλά να περνάς !!!!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

π. Λίβυε, χαίρομαι πολύ που η προσωπική μου προσευχή, που κάνω όταν ξυπνάω και πριν κοιμηθώ, αρέσει σ' έναν ιερωμένο.
Σαφώς και θα κοιτάξω τα προτεινόμενά σου, αφού εσύ μου το προτείνεις. Την καλησπέρα μου.