Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Όσοι εξακολουθείτε να επιμένετε να επισκέπτεστε αυτό το μπλογκ, φυσικά και θα έχετε προσέξει ότι καιρό τώρα δεν είναι όπως ήταν. Καπούτ τα κείμενα, καπούτ τα βιντεάκια, η σάτιρα και τα φωτομοντάζ. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι το μπλογκ υπολειτουργεί, αλλά όποιος το πει μάλλον δεν έχει καταλάβει τη φιλοσοφία του.
Γιά 'μένα, που έχω λόγους να πιστεύω ότι την καταλαβαίνω, τώρα είναι που λειτουργεί κανονικά.

Η Real News είχε γράψει για 'μένα στις 18/10/2009:
"Πολύ ενδιαφέρον ιστολόγιο, με απίστευτη σάτιρα, προσανατολισμένη στον αριστερό πολιτικό λόγο ο οποίος πολλές φορές φτάνει στα όρια της ιδεολογικής αναρχίας. Καταπληκτικά γραφικά, απίστευτες βινιέτες και γεμάτα χιούμορ κείμενα λίγων λέξεων για να μη γίνονται κουραστικά. Από τις πιο αξιόλογες προσπάθειες ενός διαχειριστή, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Το καλύτερο αντίδοτο στη μοναξιά των ανθρώπων. Εάν δεν νιώθετε μόνοι, αλλάξτε ηλεκτρονική σελίδα και μάλιστα γρήγορα".

Παραλλάζοντας το κείμενο της Real News:
"Ιδέα δεν έχω αν το ιστολόγιό μου είναι πολύ ενδιαφέρον, ούτε αν η σάτιρά μου είναι απίστευτη. Δεν είμαι αναρχοαριστερός. Δε γουστάρω τις ταμπέλες, δεν ανήκω πουθενά. Δεν ξέρω αν τα γραφικά μου είναι καταπληκτικά, ούτε αν οι βινιέτες μου είναι απίστευτες. Ξέρω μόνο ότι είμαι σχεδόν 25 χρόνια γραφίστας. Δεν πιστεύω ότι τα κείμενά μου είναι χιουμοριστικά και δεν ξέρω αν κουράζουν ή ξεκουράζουν και ούτε με ενδιαφέρει.
Εάν αυτό το μπλογκ είναι το καλύτερο αντίδοτο στη "μοναξιά" των ανθρώπων, δεν το ξέρει ούτε η Real News ούτε εγώ. Μόνο εσείς το ξέρετε. Δεν ξέρω αν νιώθετε μόνοι ή όχι, αλλά εγώ κουράστηκα παιδιά. Στο τσακ είμαι καιρό τώρα να τα παρατήσω αλλά δεν σκοπεύω να το κάνω έτσι εύκολα. Τόσα χρόνια το έχω. Το πονάω και μ' αρέσει. Εάν δεν νιώθετε μόνοι, αλλάξτε γρήγορα ηλεκτρονική σελίδα και μην ακούσετε αυτό το τραγούδι".


16 σχόλια :

AERIKO είπε...

ΔΕ Σφάξανε...!!! Μόλις γύρισα απο live με φίλους εδω στην αυλή..θυμασαι...το τριο μουτζες..ρε πως τα φέρνει η ζωη...όμως..ενα θα σου πώ..δεν έχεις να πας ποθές...και γω κουρασμένη είμαι και διαρκώς πισώπλατα μαχαιρωμένη αλλα αμετανόητα τραγουδώ...!!!και δεν χειραγωγούμαι και δεν ανήκω και σκίζω κάθε ταμπέλα σικέ..και πληρωνω μετρητοίς το τίμημα..ετσι ειμαστε εμεις και σ οποιον αρεσουμε.!! Αμεεεε..!!

:))

Venus on fire είπε...

Δεν έχω καιρό που μπαίνω στο μπλογκ σου ,'αρα δεν μπορώ να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω με το κείμενο της Real News.
Έγινα μέλος από μια φωτογραφία που βρηκα στο ψαχτήρι,μου άρεσε και έγινα μέλος.
Όσο για το τραγούδι ....μια χαρά είναι ακόμα και γι αυτούς που νομίζουν πως δεν είναι μόνοι.
Καλή σου μέρα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

AERIKO

Γυρνάς από live στις 3 το πρωί και πας και μπαίνεις στο μπλογκ μου ρε κουζουλή; Χαρά στο κουράγιο σου!

ΥΓ1. Σαφώς και έτσι είμαστε εμείς.

ΥΓ2. Φυσικά και θυμάμαι. Δε μου χτύπησε ακόμα την πόρτα το Αλτσχάιμερ.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Venus on fire

Σ' ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σου. Πολύ θα ήθελα να ανταποδώσω με ένα καλάθι κρητικά σύκα :)

BUTTERFLY είπε...

Το τραγουδακι δεν μπορω να το ακουσω τωρα, το χιουμορ και η δημιουργικοτητα σου παντως ειναι οι λογοι που σε επισκεπτομαι.

Υ.Γ. Συκα ε; Γιαμ γιαμ!

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

BUTTERFLY

Πάντα έλεγα ότι αν χάσεις το χιούμορ σου, χάθηκες. Και φοβάμαι ότι τελευταία έχω αρχίσει να το χάνω.

ΥΓ. Δεν είναι τραγουδάκι. Ο Στελάρας τραγουδούσε μόνο τραγουδάρες.

Ανώνυμος είπε...

λες αληθειες και δε χαριζεις καστανα..καμια βολα κερνας ρακες...στο βασλειο της διμουριας και του ωχαδερφισμου.ειναι φυσικο καποιες φορες να σε εγκαταλειπουν οι δυναμεις σου καποιες φορες.μην τα παρατας ομως τα ονειρα σου βασιλια μου και παρατας τους ακολουθους σου.ειναι τρελοι εκει εξω.να σαι καλα
viola

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

viola

Ομολογώ ότι αυτό το "καμια βολα κερνας ρακες...στο βασιλειο της διμουριας και του ωχαδερφισμου" δεν το κατάλαβα.

drandakip είπε...

Για μένα τουλάχιστον, η ποιότητα, εκτός των άλλων, σημαίνει φρέσκια, έξυπνη, απατρονάριστη σκέψη, διατυπωμένη τσεκουράτα, με χιούμορ αλλά και ευαισθησία, χωρίς τα "δήθεν" και τους καθωσπρεπισμούς. Αυτό το είδος προσέγγισης των πραγμάτων λείπει από τα περισσότερα μπλογκ, απ΄ όσο έχω διαπιστώσει. Άρα, μάλλον... δεν σε παίρνει να τα παρατήσεις. Ιδίως τώρα μέσα στη γενική μαυρίλα και μιζέρια. Άλλωστε φαίνεται ότι αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις.

Ανώνυμος είπε...

τωρα που το διαβασα ξανα ουτε γω εβγαλα νοημα.αλλα ντα αλλων.σβηνω το κερνας ρακες και το κολαω στο τελος π.χ.να σαι καλα που καμια φορα κερνας ρακες να πανε κατω τα φαρμακια γιατι ζουμε σε ενα κοσμο που βασιλευει η διμουρια ....
δεν εχω αλλο χρονο για παραπανω αναλυση επλιζω να εγινα σαφης
viola

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

drandakip

Ομολογώ ότι δεν μου πολυαρέσουν τα προσωπικά σχόλια αλλά δεν μπορώ να μη σ' ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια και να μην ομολογήσω ότι είναι ιδιαίτερη τιμή για 'μένα το να βλέπεις εδώ λίγο φως μέσα στη μαυρίλα.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

viola

Έγινες :)

Ανώνυμος είπε...

Αν και ανηψιός σου δεν επισκέπτομαι συχνά το blog σου και όχι γιατί δεν θέλω να το επισκέπτομαι αλλά επιδί ξέρω ακριβώς΄την ελευθερία της σκέψης σου που δεν εκφράζεται εδώ μέσα και δεν θα με γεμίσουν μόνο λίγες γραμμές από αυτή την ελευθερία.Δεν πιστεύω λοιπόν ότι κουράστηκες και θες να τα παρατήσεις αλλά ότι θες απλά λίγο χρόνο για να κάνεις μια ανασυγκρότηση του σκληρού δίσκου του μυαλού σου και μετά να συνεχίσεις...
ΜΑΝΟΣ FEVGATOS

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

ΜΑΝΟΣ FEVGATOS

Θέλω να ξέρεις ότι σ' αγαπώ πολύ Μανωλιό και ότι θέλω και περιμένω το καλύτερο γιά 'σένα.

Αντι είπε...

κριμα,πιστεψα οτι 8α ακουγα κατι δικο σου.καποιοι ειναι μαζι σου φιλε,και ας εισαι μακρυα

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Αντί

Ρε George έχω μερικά αλλά δεν είναι κατοχυρωμένα και δεν είναι για να βγαίνουν στο δίκτυο. Ξέρεις πόσο κακός είναι ο κόσμος. Ίσως σου στείλω κάποιο στο mail σου. Μέχρι τότε ψάξε στο μπλογκ να βρεις "ΤΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΤΑ BLUES" (1 και 2), όπου ψιλοτζαμάρω κάτι με την κιθάρα.

ΥΓ. Μαζί είμασταν, είμαστε και θα είμαστε πάντα φίλε. Πολλά φιλιά σ' εσένα και στην Ελένη.